Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сачанюк-Кавецька Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Кожем’яко В. П. 
Математичне обґрунтування граничного ущільнення інформації в квантронних структурах некогерентних процесорів [Електронний ресурс] / В. П. Кожем’яко, Н. В. Сачанюк-Кавецька, В. П. Майданюк, О. В. Кириченко // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2009. - № 1. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2009_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 934.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кожем’яко В. П. 
Основні властивості операції інтегрування логіко-часової функції напівтонових зображень [Електронний ресурс] / В. П. Кожем’яко, Н. В. Сачанюк-Кавецька, Л. О. Волонтир // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2009. - № 1. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2009_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.19 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Аналітична обробка логіко-часових функцій шляхом подання їх у вигляді поліномів [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2014. - № 1. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2014_1_5
Розглянуто можливість подання логіко-часових функцій за допомогою поліномів, що надає змогу розширити формальний математичний апарат у практичних задачах розпізнавання образів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.345 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Підвищення ефективності обробки інформації для ідентифікації суб’єктів в системах контролю доступу за допомогою перетворення Фур’є [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2016. - № 50. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2016_50_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Визначення чутливості ідентифікаційної функції до зміни вхідних характеристик обробки зображень для розпізнавання суб’єктів у системах захисту інформації [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька // Реєстрація, зберігання і обробка даних. - 2017. - Т. 19, № 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rzod_2017_19_1_9
Розглянуто особливості операції диференціювання логіко-часових функцій за змінною з метою визначення чутливості ідентифікаційної функції до зміни вхідних характеристик зображень, що використовуються для розпізнавання суб'єктів у системах захисту інформації, та основні властивості такої операції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Хом’юк І. В. 
Використання тестового контролю знань студентів у процесі вивчення вищої математики [Електронний ресурс] / І. В. Хом’юк, Н. В. Сачанюк-Кавецька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(2). - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Кодування як засіб захисту інформації у системах контролю доступу з використанням логіко-часових функцій у формі поліномів і біометричних даних суб’єктів [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька // Реєстрація, зберігання і обробка даних. - 2018. - Т. 20, № 2. - С. 60–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rzod_2018_20_2_9
Розглянуто можливість циклічного кодування та правила побудови ключів асиметричного криптоалгоритму на базі ідентифікаційних логіко-часових функцій, що містять усі важливі характеристики переданих повідомлень. Для доступного формального опису такого кодування та правил побудови ключів використано подання логіко-часових функцій у формі поліномів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.943 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Ідентифікація суб’єктів в системах контролю доступу за допомогою ідентифікаційної логіко-часової функції, як ефективний метод комплексного захисту інформації [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, І. О. Бондаренко // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2018. - № 1. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 674.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Томенко В. І. 
Інтелектуальний аналіз даних [Електронний ресурс] / В. І. Томенко, Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. О. Дмитрієнко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2020. - № 3. - С. 65-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2020_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор, І. А. Клєопа // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(1)__16
Проблема впровадження автоматизованих систем тестування як засобу вимірювання навчальних досягнень студентів є актуальною, оскільки вона стосується оптимізації та модернізації навчального процесу за умов змішаного навчання. З огляду на зазначене постає необхідність з'ясувати переваги та недоліки електронного тестування, дослідити ефективність його застосування та сформулювати умови, необхідні для якісного контролю навчальних досягнень студентів. Для виконання завдань дослідження використано методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних і науково-популярних джерел із проблеми дослідження, педагогічний експеримент, первинна статистична обробка й узагальнення отриманих даних. Для визначення статистичних показників застосовано програмний додаток MS Excel. Дослідження проведено на базі Вінницького національного технічного університету при кафедрі вищої математики. Обсяг вибірки - 287. Наведено приклади тестових завдань із дисципліни "Вища математика"; використовуючи t-критерій Вілкоксона та u-критерій Манна - Уітні, перевірено вплив факторів систематичності проведення тестування та відкритості доступу до тестування впродовж навчального семестру на результат семестрового тестування. Експериментальна перевірка підтвердила ефективність контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування за умови систематичного його проведення та дотримання академічної доброчесності. Подальші дослідження мають стосуватися формування алгоритмів створення тестових завдань для перевірки глибини знань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.068 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, В. В. Кавецький // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_14
У сучасних педагогічних дослідженнях особливе місце посідають залишкові знання з навчальних дисциплін, які фіксуються в пам'яті студентів через достатньо великі проміжки часу, але роль яких є визначальною у становленні їх як фахівців. Проблема достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів є актуальною, оскільки ці результати є вихідною інформацією для оптимізації та модернізації освітнього процесу. З огляду на зазначене постає необхідність з'ясувати можливість порівняння успішності студентів різних років, які навчались в однакових умовах за залишковими знаннями, обрати критерій такого порівняння та з'ясувати, чи є ці знання сталою величиною. Для виконання завдань дослідження використано методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних і науково-популярних джерел із проблеми дослідження, педагогічний експеримент, первинна статистична обробка й узагальнення отриманих даних. Дослідження проведено на базі Вінницького національного технічного університету при кафедрі вищої математики. Обсяг вибірки - 40. У ході аналізу залишкових знань на базі комплексних контрольних робіт (ККР) із метою подальшого коригування форм, методів і засобів навчання застосовано спеціальні методики їх обробки, розглянуто можливість застосування критерію Фішера (кутового перетворення Фішера) для оцінювання наявності (відсутності) дійсної розбіжності в рівнях підготовки студентських груп, які навчались в однакових умовах. Встановлено, що для забезпечення прийняття достовірного рішення доцільно застосовувати критерій Фішера, що надасть можливість оцінити дійсну розбіжність в рівнях підготовки студентських груп, які навчались в однакових умовах, однак різняться кількістю студентів в групі. Аналізуючи статистичні коефіцієнти можна стверджувати, що рівень та якість залишкових знань залишається сталою величиною, не залежно від того, вчили студенти цей матеріал у минулому семестрі, чи в минулому році. Для більш чіткого визначення рівня цих знань потрібно використовувати ширшу оціночну шкалу, а не традиційну п'ятибальну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.144 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Васильченко І. П. 
Технології розподільних систем та паралельних обчислень [Електронний ресурс] / І. П. Васильченко, Н. В. Сачанюк-Кавецька, Р. В. Бараненко // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. - 2021. - № 1. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vott_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Елементи математичного опису логіко-часових функцій багатозначної логіки та окремих операцій над ними [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2022. - № 1. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2022_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Цифрова педагогіка у контексті підвищення якості освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, Н. В. Маятіна, О. М. Новак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 80(2). - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_80(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Математичний опис операції нерівнозначності в логіко-часовому середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор, В. В. Хом’юк, І. О. Бондаренко // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2022. - № 2. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2022_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 669.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Математичний опис операції диференціювання в логіко-часовому середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор, В. В. Хом’юк, Р. П. Шевчук // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2023. - № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2023_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського